Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

צריך עזרה?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

    צו הפסקת עבודה

    מקרים שונים של בנייה עלולים לא פעם לבצע חריגות שונות של בנייה, כאשר בחלק מהמקרים עלולים להתקיים תכנונים שלא בהתאם להיתר הבנייה הקיים. כיום הרשויות המקומיות קיבלו יכולות הרבה יותר קשיחות על מנת להתמודד עם עברייני בנייה, אחד מאותם דרכים היא בהוצאת צו הפסקת עבודה. צו זה מחייב את בעלי הנכס או מבצעי העבודה לעצור את העבודות, יחד עם זאת גם להגיש תוכניות אדריכליות על מנת להכשיר גם את הבנייה שנבנתה עד לקבלת הצו וגם על מנת לבצע התאמות אל שאר התוכניות. על כן במקרים שכאלו מומלץ להיוועץ עם עו"ד אביטל רעות, אשר ליוותה עשרות תיקי מקרקעין בצורה יעילה ומוצלחת עד קבלת ההיתרים המתאימים.

    מה זה אומר צו הפסקת עבודה?

    כאשר מדובר בקבלת צו הפסקת עבודה, חשוב לדעת כי צו זה מורה על הפסקה מיידית של העבודה ואוסר על כל המשך של העבודה. יש לזכור כי במרבית המקרים במתן צווים שכאלו, יתגברו גם אמצעי האכיפה מסביב לאזור הבנייה, דבר אשר עלול לפגוע בצורה משמעותית בהליך קבלת ההיתר. עם זאת באזורים שבו מתקיים היתר, עלולות הרשויות להתייחס לכך בצורה אמביוולנטית ולכן מומלץ להיוועץ עם עורך דין בירידה לרזולוציות כאלו. עם זאת בעל נכס או מבצע העבודה, צריכים לדעת כי ניתן לערער על קבלת צו שכזה כאשר מתגלות הוכחות המסבירות את טעות הפקחים.

    מה מומלץ לעשות?

    ישנם לא מעט אזרחים אשר מחליטים במקרים של קבלת צו הפסקת עבודה, להמשיך את הבנייה בצורה רגילה ללא כל התייחסות לפקחים או לצו. פעולה שכזו לא רק מפרה את הצו אלא תגרור גם קנס בגובה של חמישים אלף שקלים וחושפת את בעלי הנכס לקבלת כתב אישום ורישום פלילי. על כן במקרים שכאלו מומלץ ראשית לכבד את אנשי החוק והפקחים באזור וגם את הצו, להגיע אל הרשות המקומית ולהסדיר את תוכנית הבנייה בצורה חוקית. לצד זאת מומלץ גם להיוועץ עם עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין, בדיוק כמו עו"ד אביטל רעות אשר תוכל להעניק מעטפת משפטית לאורך כל הליך הבקשה.