Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

צריך עזרה?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

    ייצוג משפטי בעבירות רישוי עסקים

    הענישה על עבירות רישוי עסקים עלולה להיות מחמירה מאוד ולהוביל לפגיעה משמעותית בפעילות העסק. לפיכך, עוד בטרם הגשת כתב אישום, כבר בהכנות לקראת השימוע ובמהלכו, חשוב מאוד להיעזר בליווי של עורך דין מקצועי בעל ניסיון בתחום, שיכין אותך לחקירה הראשונית, ויציג בשימוע את כל הנתונים האישיים והראייתיים שיכולים לפעול לטובתך.

    צו  סגירה לעסק יכול להינתן בהתראה קצרה מאוד, ועלול לגרום להפסדים ניכרים, עורך דין פלילי מנוסה בייצוג בתיקי רישוי עסקים, יוכל לסייע לבטל את צו הסגירה המנהלי או לדחותו בדרכים שונות כגון העלאת טענת אכיפה בררנית או נסיבות מיוחדות מקלות המצדיקות יחס מיוחד, או באמצעות מציאת פגמים בהתנהלות הרשות המקומית. במקביל – עורך הדין יסייע לקבלת היתר זמני לעסק כשלב בדרך להסדרתו הקבועה.

    למשרדנו ניסיון רב והצלחות רבות בייעוץ וייצוג משפטי בתיקי רישוי עסקים, ביטול צווי סגירה, קבלת אורכה משמעותית לתיקון הליקויים בעסק וסיום תיקים ללא הרשעה.

    כך לדוגמה, בתיק בו הוגש כתב אישום כנגד חברי ובעלי המניות בה, העלנו טענות מקדמיות אשר הובילו את התיק להליך גישור בפני שופט מגשר, בסופו של יום נמחקו החברה ובעלי מניות מכתב האישום ובעל מניות נוסף סיים את התיק ללא הרשעה פלילית.

    בתיק נוסף בו הוגש כתב אישום כנגד חברה, בעל מניות ודירקטור,  הועלו על ידנו טענות מקדמיות שהתקבלו על ידי בית המשפט. התיק הסתיים במחיקת בעל המניות והדירקטור מכתב האישום, הרשעת החברה והטלת קנס מינורי ביותר.